Schaaalix

Där befinner jag mig än och jag har det riktigt bra. Visst, det är skumt men får iaf umgås med halva familjen. Dock har jag börjat sakna mig alldeles egna lilla familj som jag har hemma i Boden. Det vill säga Mattias, Myran och våra dammråttor. Okej dom saknar jag inte men ändå. Imorrn blir det nog att åka hem igen, är inte alls haj på det här med att sova utan Mattias :/ Men om han saknar mig är en annan femma? Han kanske har skit kul nu när jag inte är hemma och tycker jag kan stanna här hur länge som helst haha. Hur som haver så hoppas jag han saknar mig, lite af ;)


Kvällen har gått åt till att mysa ner sig i soffan med mammi och minsta lillebror Ville. Druckit vin, käkat snacks och sett på film :) (Nej viktor drack inte vin, han drack redbull haha). Det var trevligt ända tills vi sett ungefär en tredjedel av den andra filmen för då började mammi och Ville snarka i kör. Jippie, värre trevlig sällskap. Så nu sitter jag här själv i mörkret och funderar starkt på att försöka sova. Är dock lite sugen på att läsa, och tur som är så var jag ju så smart att jag tog med mig min bok ;D hihi. Näe nu ska jag sluta skriva för det känns mest som svammel. Ha det gött iaf.



Baby, i miss you <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0