Så här mitt i natten

Kvällen har vart lugn. Min kära mor har vart på besök en sväng på kvälls kvisten och det var trevligt :)
Sen när hon for hem vi 9-10!? blev jag iaf uttråkad till tusen. Satt och gled runt på facebook och började skriva med en tjej från boden som jaf ironiskt nog träffat på krogen här tidigare. Vi bestämde oss iaf för att ta oss en prommis. Sagt och gjort vi promenerade i dryga timmen tror jag? Surrade och svammlade på en massa. Sen hem till mig och Mattias och surret fortsatt, mkt trevligt! :) Alltid kul med nya bekantskaper :)

Nu sitter jag dock här själv igen och funderar starkt på att gå och lägga mig i sängen och iaf försöka sova. Mattias har fortfarande inte kommit hem och har ingen aning om när han gör det heller? Nåja, nångång dyker han juh iaf upp :) Imorrn har jag absolut ingen som helst aning om vad som händer och sker? Kanske en promenad igen? Har vart värre duktig på det här med promenader i veckan :D Stolt!

Näe nu vet ni litegrann om min kväll iaf. Hoppas ni andra haft en bra lördagskväll! Bjuder på en helt underbar låt med promoe, den e guuuuuuld <3 Godnatt sverige.




Kommentarer
Anonym

och fler nya kontakter ska vi fixa !! ; ) /sara

2009-11-15 @ 03:19:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0