New moon

Dagen har vart hyffsat lugn. Svärmor och svärfar for rätt tidigt, sen hände ingenting vettigt fören jag drog i väg till gymmet och förbrännde lite kalorier ;) Efter det hem och göra sig i ordning för "new moon" (twilight 2 för er som inte vet vad new moon är). Haha i för sig så vet man inte vad new moon är vet man nog inte vad twilight är heller haha :P
Nåja, vad ska man säga om filmen? Jag är allt annant än besviken, vilket jag var nästan säker på att jag skulle bli. Dom är ju så fina filmerna så det är helt sjuk. Är grymt imponerad av människan som skrivit manset (böckerna).

Angelika fällde nån tår men jag höll mig torr haha ;) Hade jätte trevligt bortsett att jag stötte ihop med en människa som inte direkt är någon favorit i mina ögon. Dessutom hade h*n nog ätit en hel skål med "Glosopppa". Jag har en gång tidigare känt den där blicken, den bränner in i ryggraden. Och innan jag kopplade varför människan höll på att tappa ur ögonen. Nåja, i det läget kan jag inte göra annat än att skratta. För jag tycker faktiskt inte den människan är värd min uppmärksamhet, överhuvudtaget!

Nåja, på tal om något helt annat så kommer juh Emil hem till kalix till veckan :D Ska på hockey med han och hans familj på torsdag, det lär bli skoj! :) Sen blir det nog fest till helgen, om jag känner Emil rätt ;P HAHA!
Näe nu ska jag gå ut och förkorta mitt liv med några minuter/dagar? (kommer inte ihåg vilket?!) haha. Röka menar jag iaf. Nåja, godnatt sen då Sverige!




Kommentarer
Anonym

Men... jag tittar inte ett dugg mer än vad du själv gör. Och blickarna du pratar om känner jag igen, från dig. Och jag blir sjukt obekväm kan jag våga erkänna. Jag har ingenting emot dig, och tycker heller inte att du ska ha något emot mig. Aldrig gjort dig något. Jag tittar på dig precis som på alla andra sjuttioelva människor jag känner igen i denna stad. Inga konstigheter. Varför så nojjig? Jag förstår inte grejen med det här, vi är inte 12 år direkt. Skaffa inga ovänner som du inte ens har, kan ju kännas himla onödigt :) Nu har jag sagt mitt.

2009-11-23 @ 12:21:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0