Morgon människa? NÄE!

Vaknade av Mattias glad röst för ca en timme sen som meddelar att dom kommer och byter ut vår toalett stol inom en kvart. Jag har somnat efter kl 2 och My har små bjebbat och skäll HELA JÄVLA NATTEN!! Antagligen är jag inte den enda som saknar Mattias. Tippar att så fort hon hört någonting har hon trott att det är "pappa Mattias" som kommer hem. Och eftersom vi bor i ett gammalt hur så kan ni juh gissa hur många gånger det faktiskt har låtit någonting i natt.

Maaaah! Så sur som ett ägg steg jag upp och plockade till så "toa nissarna" kunde ta sig fram och göra sitt jobb. Inte direkt min drömstart på dagen, men vi får juh iaf en ny fräsch toalett!?

Nu ska jag se om dom inte börjar bli klar snart för dååker täcket fort över huvudet igen.
Gomorgon, lr kanske godnattmorgon!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0