Lite skämt

Jag tyckte den var skit kul :P haha!



Tre kvinnor samlas, en singel en förlovad och en gift, dom bestämmer att dom ska pröva hur man bäst förför en man. De bestämmer sig att samma kväll ska dom ta på sig en svart body i läder, högklackat och välmålade ögon och sen ta emot gubben nör han kommer hem.
Dagen efter samlas dom för att berätta hur det gått.

Singeltjejen: Så fort han öppnade dörren och såg mig i läderbodyn kastade han ner mig på golvet och vi älskade 4 gånger.

Den förlovade: Jag kände mig lite pinsam i läderbodyn så jag tog en pälskappa över, när han kom hem så öppnade jag pälskappan så han kunde se vad jag hade under, han blev tokig av lycka och bar in mig i sovrummet där vi älskade 2 gånger.

Den gifta: Ja du (med besviken röst) jag tog också på mig läderbodyn och sminade mig extra...
När gubben kom hem, slängde han sig på soffan, tog fjärkontrollen i handen och sa:
" - Hurru batman, vad blir det för mat idag?"




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0