Jag lever juh!

Än så länge iaf. Dock är det juh stundtals då man seriöst funderar på att gå och gräva ner sig. som igår t ex, Mattias började skämt "mobba" mig att jag itne har några kompisar i skolan, och vad gör jag då? Jo jag börjar lipa, som ett litet barn! Och det är juh inte direkt normalt, inte för mig iaf haha.
Mattias tittade förvirrat på mig och frågade om jag gråter. "- Jaaa!, men det beror på snus helvete" snyftar jag fram. Bra tjej! Men än har jag jävlar i mig inte vart i närheten av nikotinet ;) Tack babes för som glädjande kommentarerna btw ;D

Idag har man till och med hunnit vara lite kreativ på skolan. Hade NK på morgonen och fick veta att vi skulle redovisa. Redovisningen skulle bestå av att arbeta som vi gjorde veckan innan lovet. Problemet var att jag var inte på skolan just den dagen så detta var helt nya uppgifter för mig. Men tog tummen ur arslet och läste igenom några varv och faktiskt lyckades få igenom den så kallade redovisningen haha.
Efter det har det vart förbannat mkt svammel på skolan idag. Disskutionerna har börjat spåra, nåå djävulskt!
Men ibland är det kul att bara få flumma sig lite.

Nu ska jag dega ner mig i sängen och läsa ett tag tror jag, är juh som väder för sånt ;D höhö.
Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0