Hemma hos mamma

Jag bestämde mig för att dra till Kalix ikväll, lr hem till mamma som man måste börja säga nu. Lr om jag ska till pappa. Men nu är jag iaf hos mamma. Hon har fått tag på en jätte fin 4:a som ligger typ mitt emot manhem. Hon har tillgång till bastu och jacuzzi tydligen, ingenting jag direkt klagar över ;D Men hitills har jag inte sett det så det kanske visar sig vara med skruttigt fotbad med inbyggd massage!? Haha, näe men det är säkert fint. Lägenheten var så jävligt mysig. Trivs som faan här redan nu.
Dock känns det skumt som faan. Pappa är ju liksom inte här, och det här är mammas lägenhet. Inte mamma och pappas, sånt finns det inte mer,..skummt...


Ville är hos min käre far och min andra bror sitter här med mig. Mamma ligger och sover som ett litet barn. Är jag också sugen på att göra, men tror inte jag har ro att sova riktigt än. Ska väl fortsätta sitta och jyra med bror, får ju passa på för det är ju inte direkt ofta det händer. Nåja, det gött folk!

Godnatt Sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0