Gympass återigen

Igår förbrände jag drygt 200 kalorier, idag vart det drygt 300. Och det underbara var att idag gick det faktiskt mkt bättre än igår!? Helt sjukt, men det gör mig bara ännu mera peppad! Idag vart det lite tuffare så benen är lite extra mör idag.
Efter passet gick vi förbi coop för Angelika skulle handla lite. Då bestämde jag mig för att prova kezo. Har juh hört att det ska vara jätte nyttigt och att dom flesta tycker det är jätte gott. Så what the hell, det är juh bara att prova! Så åter igen ska jag prova på någonting nytt. Hoppas på att kezo gör lika stort intryck på mig som froosh gjorde igår. Givetvis har jag inhandlat mig en sådan också ;)


Nu sitter jag här och hinkar i mig vatten. Har druckit två liter idag. TVÅ LITER! Det brukar jag inte ens dricka på en månad (och jag skämtar inte!). Efter jag sugit i mig det sista ska jag plocka till lite här hemma så det inte blir allt för mkt plock imorrn. Snart kommer älskii hem också. Fy faan vad jag har saknat honom. Har inte sett honom sen i tisdags kväll :( Lr njaa han pusade mig hejdå tidiiiiiigt som faan på morgonen, men det måste vara som att ta kontakt med en avdäckad alkis, för jag på mornarna är inte i särskilt vaket tillstånd haha.

Näe nu ska jag faktiskt städa innan jag fastnar här. Ha det gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0