Fredag

Jippie,..lr?

Helt ärligt har jag ingen aning om varför jag ens steg upp ur sängen? Lika gärna hade jag kunnat gräva ner mig och sova halva dagen. Har ändå inte ett skit och göra, och inga pengar till att ha råd att göra något heller och pricken över iet så är allting som det är. Jag har knappt sovit ett skit inatt, har vaknat ca 438952794 gånger och funderat om jag bara drömt lr om det är på riktigt. Resultatet, det är på riktigt.
Jag vet egentligen inte ens varför jag skriver blogg just nu för det är bara ilska, sorg och irritation som springer över tangentbordet. Jag har försökt, jag orkar inte mer.


Nu ut med lill myran så hon får komma ut lilla snuttan <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0