Djungeltrumman slår fort som faan!

Vaknade hyffsat i tid för att vara mig, särskilt med tanke på att jag inte alls sovit bra inatt. Nåja, startade dagen med gröt sen fixat och donat lite här hemma. Efter det vart det givetvis ett träningspass där jag och Angelika plågade oss rätt rejält haha. Men ska det kännas så ska det ;)

Imorgon har jag äntligen tid att träffa en tränings rådgivare lr vad man nu ska kalla människan!? Ska bli riktigt kul så man kan börja bygga seriösa muskler, för här ska herkules musklerna gro ;) hehe.

Kvällen kommer gå åt till att endast ta det lugnt. Har jävligt ont i ryggen så pallar inte att göra så mkt. Kanske lägger ut nån fler tradera annons? Har haft värre tur på sistone med att få sålt grejer :)


Btw, jag gillar skarpt min anonyma kommentar som jag fick i mitt tidigare inlägg. För med tanke på att du valt att vara anonym kan jag omöjligt svara på om det var du som "glodde" på mig, och därefter svara på dina övriga frågor. Och bara så folk vet, vill ni veta något, stå för vem ni är så svarar jag med glädje ;)

Nu ska jag fixa och dona lite. Har lite planer i skallen ;) Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0