Deperimerande vuxen?

Jag tog mig upp imorse, hyffsat pigg också faktiskt. Hade dock inte Mattias varit så underbart go och väckt mig på det sättet han gjorde han jag väl legat kvar i sängen än haha. Har då inte kunnat sova inatt, och haft allmänt skumma drömmar.
Skolan gick fort idag. Hade bara svenska fram till lunch och sen slutade jag :D Så äckligt skönt att slutade tidigt på måndagar. Kort och intensivt, det gillar vi, haha!

Näe jag kom hem gick jag och bokade tvättstugan så nu tvättar jag för fulla muggar. Tänkte försöka hinna laga mig nå lunch här emellan också. Är grymt hungrig, vart en slarv frukost. fy fy. Men det är lite mkt i min lilla hjärna just nu. För det första inväntar jag ett samtal och bara tanken på vad som kommer sägs i det samtalet gör att det knyter sig i magen. Hojja och fy faan, man skulle kunna beskriva känslan som en blandning mellan illamående och fjärilar i magen haha. Hel knas, i know.

Näe nu måste jag äta något, sen blire tvätten igen. Cya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0