Då var helgen avklarad

I stora drag iaf. Har haft en mkt trevlig helg faktiskt. Det har väl egentligen inte hänt så mkt men har bara allämnt haft det bra :) En bra helg med andra ord!

Denna dag har jag sovit en heeeel del, men det är också skönt juh ;) Vart och handlat, lagat tacos och myst ner oss i soffan och sett på two and a half men och lite CSI. Niiice!
Efter det somnade juh givetvis jag och har sovit på tok för länge. Jag hoppas och håller tummarna att jag kommer lyckas somna inatt iaf haha.
Efter jag sovit vaknade jag och var så sjukligt sugen på kladdkaka. Har nått svagt minne av att jag drömt att jag vart till nån affär och köpt en jäkla massa kladdkaka. Nåja, besvikelsen kom rätt fort juh mer jag piggnade till och insåg att någon kladdkaka finns inte hemma hos oss. Nej nej. Men då hittade jag till min stora lycka, Ben&Jerry´s chocolate fudge brownie. Mmmmmm. Sjukt dyr, sjukt god!

Nu ska jag pallra mig till sängen och härja lite med min karl, för han lär snart somna som ett litet barn. Tycker han har gäspat precis hela dagen så det är faktiskt ett mirakel att människan fortfarande har öppet ögonen. Nåja, ha det gött sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0