Tidig morgon

Tjalle!
Vaknade redan kl 08.30 idag. Lr okej, jag blev väck kring 8.30 idag! Men jag tog mig upp, vilket faktiskt är huvudsaken. Vi drog nämligen iväg till Kalix igår efter en hel del tjat från båda min föräldrar. Så vi for hem till Russia grillade, och drack lite. Det var trevligt, men hade kunnat vara bättre. Men nästa helg, då jävlar! ;)


Nu är Mattias och jobbar och jag är uttråkad! Nått måste jag sysselsätta mig hjärna med annars kommer jag somna. Problemet är juh dock inte att hitta något att sysselsätta sig med (för en gångs skull). Näe utan här finns det att göra! Plocka undan, dammsuga, skura, dammtorka, diska... listan kan göras lång. Men det var juh det här med att ta tummen ur arslet och faktiskt orka. Nåja, hade en halvtimmes samtal med pappi nyss, det var faktiskt ganska kul. Tror han hade lite tråkigt stackarn. Han ringde juh faktiskt bara för att kolla om vi hade kommit fram men det hela slutade med att vi satt och kollade på en massa skönheter på blocket. Åh nog hittade vi juh några härliga maskiner. Kzz kzz! ;)

Tbx till verkligenheten, här måste faktiskt plockas till. För ikväll kommer det hit lite folk och då ska här ske alkohol förtäring! ;)
Cya!


Over and out
Puss&Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0