Tackar!

Tjalle!
Kan juh börja me att säga att jag överlevt helgens firande,men det var knappt haha! Har haft en grymt bra helg med en massa skratt, presenter, sprit och tårta. Tack alla för alla fina presenter, och tack alla ni som grattat mig! :)
Har fått en jäkla massa bra grejer, faktiskt nästan allt jag önskat mig också! Fast den finaste presenten fick jag redan i Januari, ni förstår nog vad, lr snarare om vem jag pratar om då ;)
Har en jäkla massa sjuka bilder som jag tänkte lägga upp så snart jag får ork till det. Måste nämligen ändra storleken på alla bilder, och det tar inte direkt 5 min :/ Men men, det kommer. Så ha tålamod! :)

Idag har vart en väldigt underlig dag, visseligen har jag många underliga dagar varje vecka. Men den här dagen slår nog dom flesta haha! Nåja, kan sammanfatta dagen med en mening. Livrädd och lycklig!?
Nu ska jag parkera mig i soffan och se SATC, sen blire sängen som gäller. Lilla Emelie har juh vart vaken ända sen 8 imorse, de ni! Cya people.

Baby, i love you!
<3

Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0