Mätt i magen

Nyätit och proppmätt! Solen skiner fortfarande och det är varmt och skönt ute. Jag har massa spring i kroppen och vill hitt på nått. Vet bara inte vad? Har iaf vart lite kreativ och diskat bort direkt efter maten, slipper man gruva sig över det här senare.
Vill åka inlines!! Har börjat leta efter ett par så man kan rulla lite på degen haha! Nåja, får väl se hur detta slutar.

Antar att det inte kommer hända så mkt  kul ikväll. Men men, ska iaf se premiären av "Mamas boys" lr vad fasen den hette haha. Den verkar kul iaf :) Nu ska jag pallra mig till soffan och ligga där ett tag, med en härlig prilla i käften ;) Aaah!



Over and out
Puss&Peace


Började måla en tavla när jag var hemma ihelg. Den är dock inte klar än.
Men hitills, Vad tycks?




Kommentarer
AnnMary

Skitsnygg! Ge mig den:D

2009-05-18 @ 19:29:13
URL: http://annmary.blogg.se/
johanna

skit snygg...

2009-05-19 @ 13:11:51
URL: http://yokoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0