Jisses Amalia!

Det är typ sjukt många som börjat läsa min blogg nu igen, kul :) Fast jag tycker jag skriver aldrig nått intressant!?
Förövrigt är det ca 100 grader varmt och jag håller på att dö. Lullar runt i bikini i laggen och springet ut på balkongen mellan varven. Men där är så jävla varmt så man håller på att dö! Maah! Nåja, har lyckats få lite färg nu iaf *STOLT*.
Längtar tills man kan börja dega på stranden, aah faan vad härligt! Igår lyckades jag komma ihåg och sätta in några nya låtar i mobilen så man satt och nötte i bussen på väg hem. Satan vilken sommarkänsla jag fick! Helt sjukt. Detta ska defenitivt bli mitt livs bästa sommar! Det ska jag jävlar i mig se till!!!!!!

Nu ska jag bita ihop och fortsätta pressa på balkongen, sen hitt på nå vettigt kanske!? Bjuder på en massa goo låtar som iaf får mig på topp humör! :D Ha de bäst!


Over and out
Puss&Peace




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0