Jag lever

Tjalle!
Ja operationen gick bara bra! Skönt att det är över nu faktiskt. Är bara lite öm i magen, men det är juh helt klart värt det! Var dock trött som en klubbad säl igår och sov nästan hela dagen. Sen har jag konstigt nog sovit hela natten också haha! Har sovit hur mkt som helst, men det har då varit hur skönt som helst också. Tror verkligen min kropp behövde det!

Just nu sitter jag och har svin tråkigt! Mattias är och jobbar och jobbar till 20 ikväll, och inte får jag äta middag med honom heller. Han ringde nämigen för ett tag sen och medelade att han har en körning ner till Umeå, så han ser jag inte fören ikväll, kanske. Om jag nu inte åker på att prov jobba ikväll haha. Då ses vi inte fören inatt. Men det skulle juh helt klart vara värt det också!

Har seriösa planer på att beställa mat från rönnbäcks här brevid. Är väl inte direkt nått big fan av det, men är hungrig som en jude och orkar inte ställa mig och laga mat. Fetast, jo tack jag vet! Men Vädret är piss, jag är trött, och det är säkert bara skräp på tv! BLÄ! Nåja, nu äre faktiskt bara 2 dagar kvar! ;) LÄNGTAR!!!!

Nu mat som gäller!


Over and out
Puss&Peace


Äckligt bra låt!



Försök låta bli att bi partysugen! Jag lyckas då inte ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0