I schaaalix

Tjalle!
Då var man hemma igen. Fast nu känns det inte som hemma, nu känns faktiskt Boden som mitt hem. Lr enkelt översatt, där mattias är, är mitt hem ;D Ska föresten vara utan han hela helgen. Jaa, detta kan juh bli spännande. Visst ska vara skönt att bara ligga hemma och dega, men utan Mattias är det inte alls lika kul. Nåja, tur att man har mammsen och pappsen iaf haha ;D

Ikväll blire bara att dega framför datorn och tvn. Är lite olaglig och håller på att ladda hem en film haha! Imorrn hoppas jag på lika fint väder som idag, då blire steeeek som gäller! Nu ska jag gå och surra med mami. Cya.


Over and out
Puss&Peace
 


Kommentarer
Anonym

vad ska du se för film?

2009-05-15 @ 20:04:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0