Dagen innan operation

Tjalle!
Börjar med att medela (för er som inte redan visste) att Sverige vann med 6-3, vilket vi gillar! Efter matchen har det inte alls skett mkt. Bara chillat och glott en hel del på tv. Har faktiskt haft lite ont i magen också, men imorrn är det äntligen över! Dom ringde dock från Sunderbyn idag och medelade att operationen är fram skjuten två timmar. Men men, bara det blir av så blir jag nöjd. Med mig och min tur hade jag nästan räknat med att dom skulle ringa och säga att operationen inte blir av. Näe fy faan, är less att gå runt och se ut som en hög gravid kvinna, ha ont i magen osv osv. Tur får man väl trots allt säga att det är "lilla operationen" som jag iaf ska göra denna gång. Det vill säga att jag slipper titthåls. Betydligt längre läknings process där alltså!

Inte nog med det så kommer baby att följa med mig, vilket jag faktiskt kan erkänna, känns rätt skönt! Även om jag faktiskt är ruskigt van vid operations bordet vid det här laget, så börjar det faktiskt kännas lite pirrigt i magen nu. Men med baby vid min sida kan jag vara lugn som en filbunke. Baby är bäst! Har faktiskt en låt som jag vill tillägna honom, för den beskriver honom perfekt! ;) Däremot ber jag om ursäkt för musikvideon, är juh inte direkt orginalet. Men den med bäst kvalité iaf hahahaha! Men lyssna på texten om inte annat :) Puss på dig baby, Love you! <3

Nåja, om jag inte hinner skriva innan operationen imorrn så,hmm, önska mig lycka till!


Over and out
Puss&Peace






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0