We lost the game

Men satan vilken match! Jag har suttit på helspänn och svurit för en hel arme, men fy faan så spännande i slutet. Jag satt som en speedad kanin och hoppa upp och ner om sista minutrarna i sista perioden. Nåja, jag tyckte iaf att lule spelade bra idag. Betydligt bättre än vad dom gjort dom andra två närmsta matcherna som varit. Synd att dom åkte ur, men men. Bättre lycka nästa säsong!?

Nu sitter man parkerad hemma i ryssland igen. Helt ärligt är jag redan less på att vara hemma. Ska bli skönt att sova i min säng, men dock inte lika skönt att sova själv :( Nåja, kanske man beger sig till boden redan imorrn. Saknar baby, faktiskt.

Nu ska jag ta kvälls ryken, sen ska jag börja bege mig mot sängen. Är helt slut i huvvet. Har juh hört att det är en dag imorrn med. Cya!


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0