Tillbaka knäckt

Tjalle!
Denna dag har jag inte direkt hunnit göra någonting vettigt. Har vart till en kiropraktiker för första gången i hela mitt liv. Har haft så förbannat ont i ryggen sista tiden. Så nu fick jag mammas tid hos kiropraktikern. Det ironiska var att vi hade samma problem haha! Hade nån låsning på höger höft ben, och någonting uti bäckenbenet. Är inte så haj på sånt där haha. Men han masserade och sedan knäckte han till mig. Så nu ska jag "vara rätt igen" som han uttryckte sig. Skönt! Återstår att se hur länge det håller. Även han trodde det skulle hoppa snett igen med tanke på att låsningen satt så hårt.
Well well får väl se.

Ikväll har min moster sussi och hennes pojkar Ryan och Adam vart här (Mina kusiner). Sötungar! Har inte träffat dom på jätte länge heller, så det var kul :) Sen har jag suttit och glott på BB 2006 som jag laddat hem haha ;P Elins fel, hon som tippsade mig om det haha ;P

Näe nu ska jag nöta lite mer BB. Skriver mera sen.
Cya.


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0