Russia today

Tjalle!
Vaknade av att Mattias tyckte det var dags att stiga upp. Helt ärligt höll jag väl inte direkt med honom. Var trött som ett sär och ville helst av allt tillbringa hela dagen till sängs. Men så kan man juh inte göra.
Nåja, tog mig upp och käkade till och med frukost för en gångs skull. Hejja mig! Sen roade jag mig själv medans Mattias såg "The unit" haha! Tur att man är lättroad ;P

Sen har jag jyrat runt för mig själv, sminkat mig, packat osv. Idag bär det av till Ryssland. Nu ska baby få träffa La familia, haha stackars han ;) Äh han överlever nog. Så farlig är juh inte min familj, lr?!?

Ja juste, det vart inte att se "Fear and loathing in las vegas" igår heller, hmm. Snart ger jag upp! Näe 3:e gången gillt får vi väl satsa på!? Såg Beck och mös istället. Det dög faktiskt riktigt bra det med :)
Näe nu ska jag snoka vidare litegrann. Sen käk sen beger vi oss mot ryssland.


Over and out
Puss&Peace




Kommentarer
Marion

jahapp då tkr ja att ni kan komma hit och visa upp er:) vill träffa din karl:P hehe. Puss

2009-03-02 @ 19:27:51
URL: http://IVIarion.bloggagratis.se
Linn

haha, tycker synd om din karl :P kommer hur bra ihåg hur terroriserad jag blev av din pappa vid fruksoten varje morgon ;D HAHA!!!!

2009-03-02 @ 20:13:13
URL: http://linnbertils.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0