Jag vill ha ett jobb

Tjalle!
Vaknade väl inte lika tidigt idag som igår. Men jag mådde inte riktigt som jag kanske borde när jag vaknade första gången där vid 10. Så jag drog snabbt täcket över huvvet och sov i två timmar till, sköönt.
Tillslut drog jag mig själv upp ur sängen och ringde till min handledare som jag redan borde ha gjort i måndags, hejja Emelie! Nåja, nu är samtalet gjort och imorrn ska jag ha möte. Då kanske man får veta lite mer vad som händer och sker i ens liv. För nu måste något hända! Pallar inte denna rastöshet man får gå igenom varje dag. Men jag vill ha ett jobb! Har fortfarande igen något jobb att ge mig?!

Ja juste jag har inte tagit en snus sen igår morse! Bytte ut snusen mot cigg i förhoppningsvis bara en kort period. Har bara rökt 6 cigg på hela dagen igår dessutom. Det tycker jag är stroongt för att vara mig. Men jag vill inte vara nikotin beroende nå mer, faan vad det går pengar åt helvete där, blä. Näe ska försöka stå på mig själv och lägga ner nikotinet helt nu en gång för alla. Hejja mig!
Nu ska jag duscha och kanske kladda på lite smink i fejjan så man ser lite mänsklig ut igen. Cya!


Over and out
Puss&Peace




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0