Chocolate

Tjalle!
Yes jag fick mina bananer! Hade dock ingen bra start på dagen med tanke på att jag hade slut nikotin. Men jag trodde jag skulle klara det hur bra som helst med tanke på att vi skulle bara och lämna en tårta så skulle jag få inhandla mitt kära nikotin. Vad jag dock inte hade räknat var att få sitta och stirra in i en snö driva i 30 min. Sen dessutom få veta att man gjort det helt i onödan.... Jippie! Nåja, fick som tur var tillslut mitt nikotin och jag kunde återgå till att bli Emelie igen ;)

Sen har vi vart och handlat, lite allt möjligt faktiskt. Lr okej baby handlade, jag packade haha ;P Handla bak grejor och vet ni vad. Jag har bakat idag! Har bakat en hel plåt med kladd muffins, en stor kladdkaka och en hel del chokladbollar. Ja jag älskar choklad och det gör baby med. Nu har vi för mkt gotta att trycka i oss haha. Nåja, jag hade lovat honom bak och nu fick han bak ;) HAHAHAHAH!

Vad som händer resterande av kvällen återstår att se. Mabe jag kladdar lite med här senare. Just nu vill jag bara krypa ner i sängen och vila skallen. Har riktigt ont i huvvet. ovanligt att jag har ont nånstans, näe.
Och ja jag vet att jag har cp hand på bilden på mig och Mattias. Men vet ni vad, den bjuder jag på ;)


Over and out
Puss&Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0