Typiskt

Jag hostar så lungorna kryper ihop som små russin, och inte nog med det så har Mattias börjat kompa mig genom att snora. Åååh. Jag är inte alls sugen på att vara sjuk, och jag tror inte baby är det heller. Har tillbringat hela kvällen i sängen, SJÄLV, och sovit som en gris. Har haft feber för jag har svettats och frysit om vart annat. Blä blä blä!
Ska hälla i mig lite host medicin så kanske man blir som folk, lr som roligt folk, HAHA! Näe, men nu ska jag gå till baby och fråga vad han ville. sen funderar jag starkt på att bege mig till statoil för att köpa nå gotta. Mest för att intala mig själv att jag inte är sjuk och faktiskt är sugen på nått gott.Ja men hej bara hej, kommer sluta med att jag köper något som jag sedan inte ens äter upp. Lr så äter jag upp den för att tjuras fast jag inte ens känner nån smak. Bitter människa, jag vet. Näe nu ska jag sluta tjura och gå och kramas istället.



Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0