Skavsår i lungorna

Har jag. Och det gör så förbannat jävla ont! Igår fick jag hosta av nån konstigt anledning. Så nu har jag tillbringat natten till att hosta sönder mina stackars lungor. Jävligt kul! Så nu svider det i båda lungorna bara man tar ett andetag. Jippie. Visst det är ganska längesen jag vart sjuk sist, men jag orkar verkligen inte bli sjuk nu.
Men om jag blir sjuk så önskar jag att min pojkvän tar hand om mig ;)
Här trodde man att man skulle bli ompysslad, men nå näe, han for på stan och "palta" istället :P Så då får man väl göra det bästa av situationen. Palta ner sig själv i soffan och dricka en jävla massa vatten. Hallelujah!

Soffan vare...



Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0