Midsommar

Midsommar vart faktiskt att fira hemma, och det var mysigt. Grillade kött och åt potatis gratäng och sallad. Sjuklig gott må jag säga! Sen drack alla utom jag och min lilla lillebror haha. Det kändes lite skumt, men det var skönt. Satan blir juh anfådd av att bara gå när jag är så här igentäppt i näsan, och allmänt slut i kroppen. Så sugen på bli ännu mer slut i kroppen var jag inte! Men jag fick agera fylle chaffis och det gick lika bra ;D Var förbi farbror och träffa kusinerna och hans sambo, spelade kubb och allmänt flumma på. Var en lugn, men helt ok kväll.

Nu är man hemma igen, hemma i boden. riktigt sköönt! Har vart och hyrt film som jag tänkte börja glo på snart. Baby jobbar ända till 07 imorrn bitti :( Blä! Men men, får göra det bästa av situationen och roa sig själv. Måste dock ta ur tummen ur arslet och byta sängkläder. Våra är ner snorade och ner hostade, fulla med bacilusker med andra ord, uuuww.

Film vare!



Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0