Men kul

Började dagen med att plocka upp Annis och sen for vi vidare till Arena ung där jag hade möte. Direkt efter mötet begav vi oss till VC där jag skulle kolla hals och öron. Har nämligen ont i båda hals och öron och har haft det i ett par dagar nu.  Självklart visade det sig att jag har både öroninflammation och halsfluss. YES! Så nu är den medicin i 10 dagar som gäller. Nåja, har jag tur kanske man hinner vara frisk en sväng i sommar iaf, nu med tanke på att jag fått medicin iaf.

Sen har jag och mammi vart på stan och rantat runt. Var och inhandlade några barnmats burkar med morots juice som jag har planer på att börj knarka nu, haha. Men det är grymt nyttigt, och jag dör nog knappast av lite nyttigheter :)

Jag och bror kom nyss hem från stranden. Har vart och badat med doggsen. Var mkt roligt att se lilla molly simma runt som en hårig liten prinskorv :p Har fotat nå bilder som jag tänkte prova sätta in i datorn. Men går inte det lägger jag ut dom när jag kommit hem till Boden :) Nu ska jag dricka en till morots juice, mums!



Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0