Jodå

Jag lever, konstigt nog. Är så sjukt trött! Har stessat som en trimmad ekorre i två dagar nu. Had tänkt hinna umgås med Emil och hans tjej en sväng ikväll, men det kände jag rätt fort att jag inte alls orkar. Vart så himla sent och klippa min moster också :/ Men fin vart hon! :) Har umgås med min underbara söt kusin Amelia också. JÄKLA SÖTUNGE! Har fotat en massa bilder på henne som jag ska lägga upp här senare. Desamma gäller balen. Men jag kommer inte lägga upp dom fören jag är i Boden. Så då vet ni det :P

Imorrn har jag nästan bestämt mig för att vara nykter. Jag menar, jag är juh lika jävla galen som nykter ändå så :D Plus att då behöver jag inte oroa mig för att vara körklar på lördag morgon. Då fyller juh baby år. Ska bli riktigt kul och se vad han säger om min present. Kul kastar han den HAHAHA! Näe, nu ska jag dega ner mig i soffan och umgås med lillebror. Är juh inte så ofta nu för tiden det händer så. Ha det!


4 månader, helt underbart!
Mattias Sundelin inte ens den dagen jag tar mitt sista andetag kommer jag sluta älska dig. Du är bäst !!
Miss yah babe
<3

Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0