Helt wunderbart!

Jag tänkte försöka att inte skriva hur mkt som helst. För jag surrar med lillebror i telefonen. Plus att jag har min otroligt snygga man liggandes i sängen och tycker jag ska komma och joina honom. Helt ärligt börjar jag bli lite trött också. Nåja, har haft en helt underbar kväll ikväll. Har ätit jätte goo middag + efterrätt. Sen har vi sett på "Vi hade iaf tur med vädret, igen" Måste säga att jag vart lite besviken. Visst inte var den dålig, men långt ifrån det bästa jag sett också. Men hur som haver har jag haft en helt underbar kväll tack vare min underbara älskling! Jag är faan helt nykär efter ikväll tror jag haha. Nog för att jag är nykär än egentligen ändå. Men kan väl säga att man fått sig en jävla nytändning ;) Tack snälla älsklingen för en underbar kväll. Detta måste göras om!

Nu ska jag surra klart med lillebror. Han ringde och berättade massa roligt :D Sen ett snabb samtal med jöntti. Sen fåre bli sängen för imorrn kommer min yokoo babe till Boden. Så då är vi två galna blondiner som ska göra boden osäker ihelg ;D Lr en av dom är gulhårig, Gaah! nåja, hade jag haft pengar hade jag färgat det, lovar. Får bli sen..nångång.
Bjuder på nå härliga bilder ;D Cya!


Over and out
Puss&Peace


Grill potatis sallad, färdig grillad kyckling, grönsakssallad och vin. MUMS!


Efterrätt: Färska STORA jordgubbar som doppades i smält marabou choklad.
Behöver jag ens skriva MUMS!?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0