Helgen då

Jag kan väl börja med att säga att det känns i hela kroppen att man har druckit 3 dagar i rad. Och ändå tycker jag själv att jag har tagit det hyffsat lugnt ändå. Just nu har jag ont i magen och i halsen. Skulle inte alls förvåna mig om jag lyckas införskaffa halsfluss nu också. ÅÅÅH! Har vart förkyld nu i drygt 2 veckor, det tänker jävla inte gå över. Helvetes skit!

Nåja, helgen har iaf vart bra. Hade defenitivt roligast på fredagen och lördagen. Lördagen tog dock slut på tok för hastigt för att jag skulle kunna vara 100 procentigt nöjd. Men men, shit hapens liksom. Hade iaf as kul så länge det varade! :)
Har träffat mkt nya och as sköna människor, hört många "smarta" kommentarer, sett två kändisar (lr tydligen fler, men vet inte ens vad som är känd för? haha), ätit gott, druckit en hel del. Lyckat med andra ord! :)

Idag har jag ännu inte bestämt mig för om det blir hemresa lr inte!? Mattias jobbar natt nu ett par dagar, så kanske man ska passa på att hälsa på familia!? Har iaf möte imorrn så till Kalix måste jag. Har faktiskt lite hemlig smidda planer inför kalix resan, dock beroende på hur lnge jag blir. Men dom behåller jag för mig själv ;)

Nu ska jag iaf tända mig en cigg. Sen tänker jag parkera mig i duschen och tvätta av mig lite smuts. Cya!

Remember. What goes around, comes around!



Over and out
Puss&Peace




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0