Det fortsätter

Har återigen haft en riktigt wunderbar dag! Min Yokoo babe har kommit till Boden idag och vi har minst sagt hunnit ha en hel del för oss haha! Johanna har haft lite mndre underliga upplevelser idag haha, imorrn lär det bli fler ;P Var på sys idag och inhandlade 6 liter vin, så nu är vi minst sagt laddade! Vet ännu inte om det blir farmen imorrn lr om det blir ice. Men party blire iaf!
Kvällen har dock gott till att äta gott, se på film och snacka en hel massa. Grymt härligt! Såg föresten "I taket lyser stjärnorna" tror jag den hette!?! Nåja, den var iaf riktigt bra, så för er som inte har sett den så råder jag er, se den!

Imorrn hoppas vi på fin väder, skulle sitta grymt nice med tanke på att imorrn ska här grillas ;D Nu ska jag springa och fortsätta jyra med yokoo. Sen blire faan och sova. Det är juh en dag imorrn med har jag hört, lr det är juh ny dag redan nu haha!
Btw fick jag ett samtal idag som fyllde hela min själ med lycka. Saknar dig också vännen! Snart ses vi!!

Nu sängen. Cya!



Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0