Choklad sommar

Snorar och hostar gör man fortfarande. Nu hör man verkligen på mig att jag är förkyld plus att det har satt sig i bihålorna på mig så lutar jag fram huvvet känns det som att ögonen ska ploppa ur huvvet på en. Mindre trevligt kan jag tala om. Men jag vart lite piggare av min lilla prommis till Coop. Frisk luft gör en gott!

Imorrn är planen att åka hem till Ryssland och fira midsommar med familjen. Ska bli riktigt kul. Saknar la familia! Lillebror ska tydligen häva sig i fyllan igen haha. Längtar eftar pappas goda grillingar och mammas goda potatis gratäng, blir det annat blir jag besviken :P Typiskt att man inte känner nån smak dock :/ Förhoppningsvis kanske jag känner mer smak imorrn haha.

Inhandlade mig en Marabou "sommar" som jag glatt kan säga att det är bland det godaste jag ätit! Choklad med frystorkade jordgubbs bitar. Jag som älskar choklad och jordgubbar kan inte annat än älska. Så ni som inte har provat den, PROVA DEN! To die for. Tog dock ett par bitar innan jag kände smaken. Märkte när jag pratade med Yokoo att när jag skrattade så kände jag smak, haha! Nåja, fick känna lite smak för en stund iaf ;D
Nu ska jag bege mig mot kära soffan igen och vila lite till så kanske man blir som folk igen. Cya!

Over and out
Puss&Peace

Som sagt, To die for!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0