Blod, svett och tårar

Tjalle!
Lördagen började med ett besök på systemet där man inhandlade två vin flarror. Efter nån timme bar det av till Lule och vi åkte buss. Antagligen den hitills skummaste bussresa jag haft i mitt liv. Det första jag ser när jag kliver in i bussen är en papegoja. Ja ni läste rätt, en livs levande papegoja! Sen efter ett tag kliver jokern från batman in i bussen. (en helt vanlig människa utklädd), hoppas hon/han skulle på maskerad och inte har den sminkningen till vardags. Nåja, Resterande av dagen var uppochner, nerochupp. Så jag vet inte vad jag ska säga? Hade väl inte den bästa dagen i mitt liv. Och klant jävla jag lyckas skära min på handen så det såg ut som att jag hade kört handen genom en köttkvarn haha!. Men det gick bra, bara nån lill skråma. La ner flaskan 5 på morron och somnade kring 7, helt slut!
Söndagen gick mest åt till att vara sliten och äcklig! Man mådde som man förtjänade med andra ord.

Idag har det varit en bra dag, fel, en helt underbar dag! Började med att man vart väckt med massa pussar och goar. Finns det nått bättre sätt att vakna upp på? Efter jag tagit mig upp ur sängen sa baby att vi skulle göra en sak. Så han kör iväg med mig och vi hamnade tillslut på en minigolf bana. Jag ledde istort sett hela tiden, ända tills nästa sista hålet. Där tog (tyvärr) mattias över ledningen. Men jag hade en fågel på min sida. Mitt i allt flyger nämligen en fågel förbi ovanför mattias och släpper en stor skit på hans axel HAHAHAHAHA! Vet inte om det var min tur, för på sista banan slog jag i bollen på två försök vilket gjorde att matchen vart lika, oavgjord alltså. Hehe bättre den än att jag hade förlorat iaf ;)
Efter det har vi handlat, vart ut och käkat, myst och allmänt haft det gott. Hoppas på fler av dessa underbara dagar. Så bra som jag haft det idag, vill jag alltid ha det!

Nu SATC, sen sova. Godnatt Sverige!


Mattias Sundelin, you are the love of my life!!!! <3


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0