Beslutsångest!

Jag måste inhandla mig en parfym, så är det bara. Jag äger just nu igen och det tycker jag verkligen inte om. Inbillar mig att jag går runt och luktar illa. Jag vill ha min underbara och älskade Ed hardy parfym. Synd bara att den nästan är gratis, men bara nästan. Crap! Nåja, hittade den jag haft förr "Paris Hilton heiress", ett helt kit som innehöll 4 olika lotion/parfym grejsmojs för endast 399:- Tycker jag var gode billigt. Kruxset är juh det där med frakten + att jag tänkte ta på faktura, då blir det juh nästan lika dyrt som min ed hardy om jag köper den i butik. Men då måste jag vänta två veckor. Åter igen, CRAP! Har sjuk beslutsångest just nu. Paris hilton parfymen vet jag juh att mattias tycker om. Däremot om han gillar ed hardyn vette tusan, och ska jag vara helt ärlig skulle jag använda den ändå, haha ;P Den är To die for i min värld!
Ingen som vill typ,..köpa den till mig? Snälla? *blink blink*

Näe slut på parfym tramset ett tag. Ska gå och lägga mig och försöka klura ut någon lösning på mitt otroligt värdsliga problem. Godnatt sverige!


Over and out
Puss&Peace




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0