800 grader

Känns det som iaf. Lr njaa, men varmt som faan äre! Har varit och sprungit på stan sen jag vakna typ. Träffade Mattias på systemet så han var snäll och körde mig och min Mattias hem till oss. Den andra Mattias råkades dock sätta sönder en öl, vilket resulterade i att han fick en öl dusch. Så nu är han hemma och duschar och byter om, tror att min karl också skulle göra liknande. För sen blire utgång på stan igen och käka :) Faan, hade vart grymt skönt att få ta sig ett dopp idag. Vet dock inte en enda badstrand i Boden. Vet juh bara nordpoolen haha! Har iaf inhandlat mig en ny bikini från nelly som borde anlända hos mig imorrn :D Så då är man redo för stranden. Rent kroppsmässigt så borde jag ALDRIG få visa mig på stranden, men men blir juh jävligt svårt att bada utan att visa sig i bikini innan. Kanske får satsa på klädsimm?

Nu ska jag gå och fixa klart mina naglar om jag började leka med inatt. Smält inte bort i solen gott folk, drick öl!



Over and out
Puss&Peace


Kommentarer
Johanna

Jag vill inte vara skötsam mer, JAG VILL DRICKA ÖL! MASSA ÖL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(

2009-06-24 @ 21:52:06
URL: http://yokoo.blogg.se/
carro

hahaha, jaa det är ju helt sjukt! :D lite paff jag blev då dom sa det, haha. här trodde man att man har fått stå ut det ena & det andra för att man ska få vara frisk resten av livet, men ofta! :P ja, du har ju alltid massa sjukbekymmer tycker jag ;P

2009-06-25 @ 22:01:51
URL: http://caarroekholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0