Mys regn

Sitter vaken av nån dum anledning? Har som sagt sovit tre timmar natten som var och sen vart igång iaf halva dagen. Har dock nå myror i brallan tror jag för jag känner i kroppen att jag inte kan slappna av :/ Har ont i magen som en jag vet inte vad!? Det svider och härjar jag har sig. Maaah! Denna eviga smärta. Tänk skulle den kunna ta slut nån jävla gång! Men man får väl säga som ordspråket, "De positiva med smärta är att man fortfarande vet att man lever".

Har nyss vart ute på sista prommisen med My. Har äntligen fått i lill skruttan lite mat och hon är mkt piggare :) Skönt!
Nu har jag planer på att krypa ner i soffan med mitt gosiga dun täcke, min ny inköpta bok "champange flickan" och knapra i mig lite mini-morötter. Allt detta till ljuden av smattrande regn mot rutan, myyys! Saknar baby dock. Har knappt hunnit kramas alls med han idag :( Men men vi har juh hela livet på oss ;) I love my man! Godnatt sen då sverige!



"Jag trodde inte man kunde känna så här för någon" <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0