Morötter

Helt seriöst, jag har nu funnit min nya drog. Det bästa av allt är att den är riktigt nyttig. Kan ni gissa?
MORÖTTER! :D Igår hällde jag i mig närmare en liter morots juice, gott som faen! Sen har jag tillägnat denna dag åt att hinka vatten. Hällde upp ett glas cola här i kväll som jag tänkte skulle vara gott. Till min besvikelse började jag må illa och gick och hämtade vatten. Hah! Det kunde man aldrig tro. Hoppas bara det håller i sig.

Knallade till statoil här tidigare och "hängde" med Mattias lite. Tror han är gode less på att jobba stackarn. Nåja, jag inhandlade mig ingenting mindre än mini-morötter då jag till mig stora besvikelse insåg att statoil inte hade morots juice. Fast det hade jag väl mer lr mindre räknat ut, men slutade inte hoppas med tanke på att jag glömde köpa det när jag var på coop och handlade. Typiskt! :( Nåja, mini-morötterna var grymt goda! Jag tror jag håller på att förvandlas till en morots missbrukare haha. Nåja, nyttigt as hell.

Slut på detta förbannade prat om morötter nu. Ska knalla tbx till statoil och surra med Mattias en sväng. Sen ska jag hem och sova. Är grymt trött. Fast det hinner väl gå över.. BLÄ!


Over and out
Puss&Peace


Under tiden,.. Ät en morot vettja ;) HAHAHA!





Kommentarer
Madde

2009-07-02 @ 17:15:37
URL: http://honmadde.blogg.se/
Madde

Fan råka trycka enter innan jag hann skriva nå på de förra så de blev tomt sorry ;P Man kanske skull ta å prova de där me morötter, å hoppas att de kan bli något för mej me ;)

2009-07-02 @ 17:16:50
URL: http://honmadde.blogg.se/
Linn B

haha, morötter is the shit! själv beroende ;)

2009-07-03 @ 14:31:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0