Miss you

Tjalle!
Jag for juh som sagt till Madde och såg film. Vi såg en gammal goding, "Hur man blir av med en kille på 10 dagar". Haha den var lika kul som vanligt. Käkade chips och surrade en hel massa. Var mkt trevligt :)
Tycker jag har vart rätt kreativ idag, hunnit göra en hel del olika saker. Duktigt!
Juste, glömde säga att jag har hunnit klippa min minsta lillebror också, söt ungen!

just nu sitter jag och väntar på en skiva som jag bränner, verkar ta flera år :S Säkert funkar det inte ens. Då får jag fan damp! Nåja, under tiden sitter jag här och häller i mig min tredje morots juice ;D Det blir fasen bara godare och godare juh flera man dricker haha! Har dock ont i magen, men det kommer då inte från morots juicen, nej nej. Denna kära smärta är jag tyvärr allt för bekant med. Hojja.

Näe nu blir det en snabb ryyk. Sen ska jag sova. Är faktiskt riktigt trött! Godnatt Sverige.

Baby, you know! <3

Over and out
Puss&Peace




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0