MAAAAH!

Sitter nu här och försöker förstå mig på hur fasen jag ansöker om studie lån via csn. Förstår inte tt skvatt! Det enda jag har insett är att om jag skaffar e-legetimation (stavas?) så går allting hundra gånger enklare. Nåja, det fixar sig väl. Ska höra med min smarte far om han kan hjälpa mig imorrn.

Mkt som ska hinnas med imorrn. Hade fasen behövt packa nu också men jag orkar seriöst inte börja med det nu. Hann inte heller tvätta den där maskinen jag hade inplanerat att hinna med. Nåja, jag får skylla mig själv. Har juh iaf kläder så jag klarar mig.

Nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink på mitt fula face, sen placera mig i min ooooootroligt sköna säng och förhoppningsvis få en god natts sömn utan en massa mardrömmar. Cya.


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0