Lost in Boden

Då var man hemma igen. Hann bli förbannat less på att köra också. Finns nog ingen tråkigare väg att köra än Boden vägen!?! Nåja, jag tog mig fram i den rullande bastun iaf. Baby låg fortfarande och snarka på när jag klev in genom dörren, stackarn är helt slut. Packade upp och sen kröp jag ner i sängen med Mattias så han fick hjälpa mig med öron dropparna. Satan vad det kittlas att hälla dom där förbannade dropparna i örat. Det jävliga är juh att jag klarar inte av att hälla det själv i örat och Mattias jobbar från 7 på kvällen till 7 på morgonen så vem faan ska droppa mig i örat? Nåj, det löser sig.

Nu sitter jag och surrar med mammi i telefonen om allt mellan himmel och jord, det är värre trevligt :) Efter samtalet ska jag passa på att mysa med gubben min innan han sticker iväg och jobbar igen. Nåja, ha det bra. Cya.



Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0