home again

Då var man hemma i Boden igen. Begav mig juh till Kalix sent sent igår kväll. Hann knappt än komma in genom dörren så får jag ett medelande av ingen mindre än fröken Bertils som löd nått liknande detta. "Tjena, är du hemma i ryssland? Kom ner till grillkåtan i såna fall ;)". Var gode chokad och ringde för att kolla så hon inte drev med mig, men ikket. där nere i grillkåtan satt hon och Elle och grillade korv och melon haha. Lindgren och Dalla höll på att fiska så vi brudar satt och disskutera om allt mellan himmel och jord. Var värre trevligt! :)

Sen hem just efter 3 snåret. Tyvärr var lillebror vaken när jag kom hem så jag fick dåligt samvete och tänkte umgås lite med honom innan jag skulle gå och lägga mig. Bra jobbat Emelie! Inte nog med att jag tog mig i säng vid 5 så somnade jag väl kring 5.30. 08.30 ringde mitt alarm och då var det dags att stiga upp, blä! Har vart på möte och har fått annat lära mig att massera. Så ikväll innan baby ska på jobbet ska jag knåda honom lite och se om jag lyckats lära mig något :)
Nu ska jag krypa ner i soffan och vänta till baby kommer hem igen. Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0