HEJJA NORGE!

Igår vart det faktiskt inte att sitta hemma själv och dega medans Mattias jobbade. Nej nej, denna gång tog jag tummen ur röven och besökte Angelica. Först var hennes syster också där men for hem lite senare. Sen kom Lina förbi, men hon var inte så länge heller. Sen bar det av till Olivers där vi härjade en hel del haha. Fick några drinkar och jyrade på en hel del. Sen när musiken tystnade begav jag mig till Statoil där min älskade pojkvän stod bakom kassan och såg trött ut. Fick mig en korv i baguett ;D Haha ta det på rätt sätt!
Sen hem, tvätta bort sminket och däcka så skönt i sängen. Var en grymt rolig kväll igår! Mkt lyckad :)


Idag vaknade jag av att Mattias tyckte att jag hade sovit alldeles tillräckligt haha. Upp och hoppa och sen in i duschen. Nu har jag inte hunnit längre än klä på mig. Snart kommer Mattias två och jag har blivit utnämd till dagens kock idag idag och kirra middag till boysen. Hä bli mummah! ;D Näe nu ska jag gå ut och ta mig en röök. Cya.



Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0