Guldägget

Brapåattuppdatera.se näe kanske inte.
Men nu är jag i alla fall här och tänkte kladda ner lite. Igår vart det till att dricka. Jag och Mattias hade en stor och fet förfest på två personer (han och jag). Lr egentligen hade vi med oss Rutger (en låtsas människa) men efter igår hatar både mattias och jag honom, HAHA! Denna Rutger är nämligen en låtsas människa som vi hade med i vårt poker spel för att det skulle bli lite bättre spel. Rutger synade allt vi gjorde, och tyvärr vann den jäveln på det. Nåja, han spöade mattias, men jag slog iaf rutger ;) Även om det var nära att även jag förlorade hahaha. Nej vi är fullt friska!

Sen var vi iaf ut på Diners. träffade trevligt folk, och en hel del underliga männiksor. Blev bemött av blickar som brände ända in i själen på en. Dock satt jag för det mesta och fnittra och tog det nästan som en komplimang ;) haha. Jisses vilka människor det finns alltså, herregud! Och här sitter man och klagar på Kalix. Nåja, antar att det är så här i alla mindre "städer". Hade iaf trevligt! :)

Idag är man lite halv sliten och känner mest för att ligga i sängen och bara slappa. Tror vi skulle fara och inhandla lite hyr filmer sen. Kanske inhandlar lite gotta och gräver ner oss i sängen? Det röstar då jag ett stort JA för. Näe, nu ska jag ringa bananis och höra vad hon hade på hjärtat. Ha det fint. Cya.


Och juste, för er som inte visste det så är jag juh mörkhårig nu mera ;D





Kommentarer
emma

det är lika fint som mörk hårig.. va kul att fått träffa dig emelie:) hoppas på återseende nästa år igen kanske:D kramkram

2009-07-26 @ 15:37:00
URL: http://themami.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0