En god natts sömn

Skulle verkligen inte sitta helt fel. Somnade väl kring 6 imorse och sov tills johanna ringde och väckte mig på hennes lunch. Tur var väl det, annars hade man väl legat och blåst på hela dagen. Näe, är faktiskt rätt trött nu och hoppas att det håller i sig så man kanske kan somna i hyffsad tid. Nåja, det återstår att se.
Min största fundering nu är om jag ska orka käka någonting lr om min mage klarar av att vänta tills imorrn!? Men min mage svider just nu. Pga av att jag är hungrig lr någonting annat vet jag faktiskt inte. Hur som haver tänkte jag tillbringa lite tid med Mattias innan han somnar (vilket han lär göra snart). Så tills vidare har jag inte annat än godnatt att säga. Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0