Dopad hund

Nu har lill skruttat fått vara hos farbror doktorn. Där hittade dom en stor trä flisa som fastnat mellan två tänder och blivit inflammerade. Plus att hon hade massa tandsten på hörn tänderna. Stackars lill gumman, inte konstigt att hon inte velat äta. Träflisan lyckades hon dock pilla bort själv innan läkaren hade hunnit komma tbx in i rummet. Men nu har hon iaf fått peneclin (stavas?) och ska äta det ett par dagar, så vi hoppas på att hon får bli bra i munnen snart.

Sen vi kom hem har vi bara legat och myst i soffan. My har dock hållt till i min garderob där hon tycks trivas utomordentligt bra :) Har bestämt mig för att åka hem till Kalix ikväll också. Mattias börjar jobba 21 och slutar inte fören 7 imorrn bitti. Och jag har ändå möte imorrn kl 10. Så då kanske man slipper stiga upp före faan. Men om jag lyckas somna "i tid" det är en helt annan femma. Nu ska jag passa på att umgås med baby lite innan han sticker iväg till jobbet. Ha det!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0