Is this true?

Just nu känner jag mig förvirrad. Förvirrad men glad. Glad som faan! Oj oj, nu vart det konstigt. Måste tillåta mig själv att ställa en fråga only for me. Hur gick det här till?
Svaret till det är att jag vet inte!? Otippat så det heter duga. Shiiises, nu går min hjärna i högvarv. Maah!

Jag förstår verkligen om folk inte har en minsta lilla aning om vad jag jiddrar om här ovanför. Det vet bara jag. Och jag vet inte hur jag ska förklara. Kanske för att jag inte kan förklara? Näe nog med skitzoo inlägg. Nu ska jag ta natt ryken, tvätta bort sminket. Krypa ner till sängs och förhoppningsvis slippa dela den med Zimba.

Tror dock jag kommer somna med ett leende på läpparna. Längesen jag gjorde det.

Sist ljög jag, men inte nu. Så jag säger det denna gång för att jag menar det. Godnatt Sverige!



Over and out
Puss&Peace


Kommentarer
johanna

kul att du fick fixat bloggen :) mkt fiiin. Puss <3<3

2009-01-29 @ 11:23:53
URL: http://yokoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0