Lost in hollywood

Tjalle!
Tänkte bara medela att om ni försökt få tag i mig från inatt nångång!? Till typ 12.30 imorse så har ni antagligen inte kunnat komma fram. Nu är det nämligen såhär. Jag delade säng med miss Jöntti inatt, och hon har en tendens att göra lustiga saker i sömnen. Så hon har lyckats ställa om lite inställningar och även bytt bakrundsbild på min mobil. Mobilen var dock inte avstängd, men jag var tvungen att trycka in pin-koden för att kunna ringa lr smsa. Haha hur faan hon har lyckats vet ingen?! Till sitt försvar hade hon att säga, "- Jag har något svagt minne av att jag drömt att jag lekt med din pekpinne!" HAHAHAHAHAHA!

Nu ska vi fara till Kalix. Nu kan ni höra av er som vanligt igen dock! ;D


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0