I know i hurts

Tjalle!
Idag har nog varit en bland dom mest sysslolösa dagar jag haft på jävligt länge! Jag har i stort sett inte gjort någonting idag. Ja jag for med kejzoo till stan. Gled runt med henne tills hennes buss gick. Gled runt stan själv ett tag. For förbi mormor och hälsa på och satt och svammla med henne. Haha hon är så söt!
Sen ringde pappi och bad om hämtning. Var hemma, duschade och sminka mig (helt i onödan) haha. Sen insåg jag att mitt nikotin förråd sakta men säkert tyna bort. Så då vart det en Kalix resa till. Sen hem, dega ner mig i soffan och kollade på otecknade He-man haha. Så jävla kul har jag haft!

Sen har jag bara suttit och nött dator och chillat på.
Har gått igenom nån gammal skiva med massa gamla bilder. Och nog har jag fått mig mer än ett skratt haha!
Nåja, kanske bjuder på nån bild nån dag ;) Nu ska jag ta natt röken, lr morgon röken blire juh typ haha.
Godnatt Sverige!

"I know it hurts to watch me smile, but sorry dude i´m not gonna stop this time!"


Over and out
Puss&Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0