Kaffe freak

Tjalle!
Idag begav man sig hem från Boden till äckel Kalix. Väl hemma i Kalix så kom Marion och plockade upp mig så for vi och käka på 2000. Är faan minst ett år sen jag åt där sist, nu kommer jag ihåg varför. Blä! Nåja, det gick ner iaf.
Sen beslöt vi oss för att våldgästa Pecke, Rick och Richard. Var otroligt snäll och köpte kaffe åt boysen ;D
Har suttit där i flera timmar och pimplat kaffe och snackat skit och massa minnen. Är helt sjukt hur mkt kaffe jag hann pimpla i mig på bara några timmar. Haha känner mig nästan lite som en kaffe narkoman. Det ironiska är att jag ändå är trött som faan! Ääh!  Har iaf varit riktigt jävla trevligt!! :) Får faan ångest över hur lite vi umgås nu för tiden med tanke på hur mkt vi hängt ihop förr :/ Nåja, riktiga vänner består.

Sen var Marion snäll och skjutsade hem mig. På vägen såg vi den största stjärna jag nånsin sett falla. Både önskade sig såklart någonting. Om det går i uppfyllelse återstår juh faktiskt att se :p *Håller tummarna*
Drygt 1 minut efter vi sett stjärnan falla höll vi på att krocka med bambi. En rådjurs unge hoppade fram från ingenstans, mitt framför bilen. För första gången i hela mitt liv skrek jag rakt ut för jag vart så rädd. Tur som var klarade sig både bambi och bilen utan skador.

Imorrn ska jag bege mig till Kalix hyffsat tidigt hade jag tänkt mig iaf. Ska ev käka lunch med Stoffe och Rick på stan. Sen har jag blivit anlitat som privat frisör åt min käre moster som hade panik över sitt hår. Vad man sen spenderar resterande av dagen har jag faktiskt ingen aning om än!? Blir iaf att bege sig tbx till Boden mot kvälls kvisten. Ska juh upp till Sunderbyn på fredag morgon. Återstår att se vad dom har att säga.

Kommer nog kännas wierd att sova själv inatt!? Jag menar, jag börjar juh bli riktigt van att ha sällskap om nätterna :)
Nåja, imorrn får jag juh sova med söt igen ^^, Näe, nu sängen nästa! Godnatt Sverige.

Over and out
Puss&Peace




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0